Prijave za prikaz filmova na iPhone

Anonim

Aplikacije za pregled filmova na iPhone

Moderni pametni telefoni odavno imaju prilično velike prikaze za pružanje svojih vlasnika mogućnost ugodne potrošnje multimedijskih sadržaja. IPhone nije izuzetak, a danas ćemo reći o aplikacijama za gledanje filmova i TV emisija koje se mogu instalirati na njemu iz trgovine aplikacija.

Da ne biste mogli pisati u pregledu svake aplikacije isto, primjećujemo opštim nekretninama za njih odmah:

• Predstavljeno u bibliotekama filmova koje se razmatraju usluge (osim njih postoje TV emisije, dokumentarne filmove, crtane filmove i animirane serije, TV emisije i koncerti) - ovo je licencirani sadržaj u visokoj kvaliteti (Full HD, 4K), sa profesionalnim presnimavanje ili offshore zvuče (gdje nismo odrediti suprotno), koji je dostupan za gledanje bez oglašavanja;
  • Sve odluke koje su prezentirane ispod cross-platform, to jest, dostupan za korištenje ne samo na iPhone, ali i na iPad, Android, Mac i Windows računala, kao i Smart TV;
  • Svaka aplikacija ima mogućnost preuzimanja sadržaja za pregled izvan mreže;
  • Usluge pretplate nude besplatno probno razdoblje od 7 do 30 dana.

iTunes Store.

IOS, uprkos blizini i broju ograničenja softvera, još uvijek sadrži dovoljan set aplikacija za rad, slobodno vrijeme i zabavu u svom Arsenalu. Posljednja stvar može se pripisati iTunes Store - unaprijed instaliranu trgovinu, a filmovi su samo jedan od njegovih "prozora trgovine". Zapravo, sam iTunes je digitalni lider za iznajmljivanje - svi novi filmovi pojavljuju se u njemu odmah nakon njihove emisije u kinima. Premijere će morati kupiti, ali većina slika dostupna je na najma na više od demokratske cijene. Tu je i zgodan za pretraživanje i dobro promišljen sistem filtera po kategorijama, žanrova. Vrline ove digitalne platforme uključuju najveća knjižnica i službene ruske presnimavanja.

ITunes Store aplikacija view filmove na iPhone

Preuzmite iTunes Store App Store

Apple TV +.

Ove jeseni, Apple je znatno proširila mogućnosti Apple TV aplikacija, uvođenje Apple TV + pretplata u nju. Ovo je brendirani streaming servis koji ne može biti dostojan konkurencija na druge igrače na tržištu, ali podmićuje cijenu - samo 199 rubalja / mjesečno za pristup ekskluzivnim sadržajima proizvedeni posebno za ovu lokaciju. Postoje emisije, salone i filmova snimljenih od strane poznatih redatelja i zvijezda aktera u visokom ulogama. Je svoju biblioteku je i dalje vrlo skroman (broj tighteles može doslovno preračunati na prste), ne dubbage (ali postoje ruski titlovi), ali sve će to biti ispravljeno tokom vremena. Prednosti - "Smooth" sinhronizacije između uređaja i prisutnost kompletan sadržaj predstavljen u iTunes Store.

Apple TV + aplikacija view filmove na iPhone

Preuzmite Apple TV + iz App Store

Google Play Movies

Play Filmovi iz Google se ne može nazvati direktnim konkurentom iTunes, a ipak u mnogim aspektima on ne zaostaje za njim. Veličina biblioteka je gotovo identična - tu su i premijere, i klasične i općenito, sve što možda želite da vidite. Filmovi se mogu kupiti i iznajmljivanje (najam), međutim, iPhone ili iPad to neće biti moguće - prvo ćete trebati dodati naslov u biblioteku sa računara ili Android uređaja, nakon čega možete početi gledanje na iOS-u. Nažalost, pored ove neugodnosti, Google usluga ima više eksplicitan mana - nisu svi filmovi su prevedeni na ruski, a mnogi od njih nemaju ni titlove.

Google Play Movies Aplikacije za gledanje filmova na iPhone

Preuzimanje Google Play Movies iz App Store

Netflix.

Bezuslovna lider u segmentu streaming usluga širom svijeta, u kojem ćete pronaći ne samo volio filmova i TV emisija, nove proizvode i klasike, ali i puno ekskluzivnih. Novih naslova pojavljuju gotovo svakodnevno, a TV emisije će doći na sve, kao cijelu sezonu. NetFlix je lako kao moguće koristiti, gledaju ijedan radi film ili serija može da se nastavi iz istog mjesta, i na bilo kojem uređaju. Tu je pametan sistem preporuka, zahvaljujući kojima generalno prestaju da se pitaju na pitanje "Što vidjeti", račun se može podijeliti sa prijateljima (ne baš porodice pretplatu, ali radi kao dobro). Ugrađeni pretraživanje omogućuje vam da odaberete ne samo žanra, ali i prevođenje jezika. Od mana, važno je napomenuti i činjenicu da nisu svi sadržaj na sajtu je prevedena na ruski, titlova također nisu svugdje, ali to svaki dan postaje sve manje i manje. Većina novih proizvoda pojaviti već u presnimavanja.

NetFlix aplikaciju za prikaz filmova na iPhone

Preuzmite NetFlix iz App Store

Assieca

Prije svega, to je servis za gledanje TV emisija, a posebno od HBO kanala, koji ovdje se pojavljuju već u presnimavanje ili glas djeluje na dan svjetske premijere. Ali filmova na amredience i mnogo, i svi su ušli u osnovne pretplate. Kao i Netfaxy smatra gore, ovaj servis ima svoj sistem preporuka, čak i ako nije tako pametan, ali je jasno dovoljno da se otkrije nešto novo. Filmovi se mogu procijeniti, dodajte ih u favorite, pratite svoje pogled na povijest i, što je posebno korisno, nastaviti reprodukciju od stop lokacije.

AMEDIATEKA aplikacija za gledanje filmova na iPhone

Preuzmite Amediateka iz App Store

Ivi.

Online kino uz prilično veliku biblioteku filmova, uključujući i one pristupačan i iznajmljivanja premijeru. Za razliku od većine usluga smatraju u članku, filtera i podjela sadržaja u kategorije ovdje su na raspolaganju ne samo direktna pretraga, ali i na glavnoj stranici, tako da ćete brzo pronaći ono što vide. Osim toga, moguće je tražiti trake ne samo po imenu i žanrovima, ali i glumaca koji su snimljeni u njima - za mnoge od njih ima odvojene liste ovdje. Aplikacija čuva povijest pogleda, potencijalno zanimljiv trake može se dodati na listu "Vidi kasnije". Nedostatak IVI je samo jedan, a to je karakteristika svih usluga pretplate - ovdje ćete naći nije sve.

Prilog IVI na view filmove na iPhone

Preuzmite IVI iz App Store

Okko.

Ubrzano sticanje popularnosti online usluge, koji se razlikuje malo od sadržaja gore navedeno i gotovo u potpunosti ponavlja spolja. Postoji mogućnost kupnje i najma premijera i drugih filmova su dostupni na pretplatu, koja ima nekoliko opcija (postoje posebni na strane i domaće kino). Tu je i pametna (ali ne baš) sistem preporuka, pogodnom tražilicu, popis u toku. Gledano filmovi se čuvaju u povijesti, mogu se procjenjuje se, što ga čini moguće poboljšati preporuke. Svi filmovi, TV emisije, crtane filmove i TV emisije u Okko su prikazani na glavnoj stranici aplikacije, odakle možete ići na detaljnije pretrage. To nije baš zgodno, pogotovo ako se uzme u obzir da je kategorija "Sport" ovdje iz nekog razloga predstavlja tab odvojeni.

OKKO aplikacije Filmovi za gledanje filmova na iPhone

Preuzmite Okko iz App Store

Megogo.

To je odličan i više nego pristupačne servis za gledanje TV-a, TV emisije i filmove sa ogromnim biblioteku i fleksibilan sistem pretplate, zahvaljujući kojoj će svatko pronaći najpogodnije opcije za sebe. Premijera trake ovdje pojaviti gotovo odmah nakon završetka emisije u kinima, one se mogu kupiti ili ih iznajmljivanje. Ostatak sadržaja "je objavio" od pretplate. Svi filmovi su duplirani, većina titlova imaju mogućnost nastaviti gledanje iz zaustavljanje stop, postoje procjene i komentare, zahvaljujući kojima možete napraviti preliminarni utisak da ćeš vidjeti. Nedostatak je da ne samo da će premijere morati kupiti ili iznajmiti ovdje, ali i, na primjer, nije baš svježe blockbustera Marvel i Sony, kao i mnoge klasične i blizu slike.

Megogo aplikaciju za gledanje filmova na iPhone

Preuzmite Megogo iz App Store

Kinopoisk

Dobro poznati agregator procjene i mišljenja za filmove ubrzo nakon kupovine Yandex je proširio svoju funkcionalnost na online kino. Biblioteka usluga nije najveći, ali mnogim filmovima se može pogledati besplatno, a neki od njih će se kupiti za zaliha za pevač penny (od 30 rubalja). Ako aktivno koriste film za procjenu filmova i dobivanje novih preporuka na osnovu njih, sposobnost da gledaju film u aplikaciji za iPhone će zasigurno postati ugodan prednost, pogotovo jer su sve prikazane ovdje u zvaničnoj presnimavanje ruskog govornog područja . Tu su i serijama na sajtu - to je na raspolaganju i sadržaj sa amreda i ekskluzive (u smislu prava da se pokaže, a ne za proizvodnju).

Kinopoisk aplikacija view filmove na iPhone

Preuzeti Film motora iz App Store

Pogledali smo sve najpopularnije, jednostavan i aplikacije jednostavan za korištenje u view filmove na iPhone. Svaki od njih ima svoje prednosti, a svi oni su lišeni kritične nedostatke, a samim tim i izbor odgovarajućih će ovisiti isključivo o vašim željama. U zaključku, očigledna činjenica je očigledna - izdavanje pretplatu na određene usluge će biti opravdan ako često gledaju filmove, bolje je iskoristiti za kupovinu ili najam za slučajeve jednokratno.

Čitaj više